Dostawa oleju opałowego i węgla do jednostek organizacyjnych Gminy Nowinka oraz dostawa oleju napędowego

 

Nowinka: Dostawa oleju opałowego i węgla do jednostek organizacyjnych Gminy Nowinka oraz dostawa oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 233986 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nowinka , 16-304 Nowinka, woj. podlaskie, tel. 087 6419520, 6419541, faks 087 6419660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowinka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego i węgla do jednostek organizacyjnych Gminy Nowinka oraz dostawa oleju napędowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości 40 000 litrów do Ośrodka Zdrowia w Nowince, Zespołu Szkół w Nowince i Gminnego Ośrodka Kultury i węgla w ilości ok. 100 ton do szkół podstawowych w Olszance, Monkiniach, posterunku Policji w Nowince oraz Urzędu Gminy Nowinka. Dostawy należy realizować partiami, a częstotliwość i wielkości pojedynczych dostaw wynikać będą z każdorazowego zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie) bez ograniczeń co do częstotliwości w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty złożenia zamówienia lub innym terminie wskazanym przez Zamawiającego. Przedstawione ilości węgla i oleju opałowego są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: ilości posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych czy warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy. Minimalne wymagania dla dostarczonego oleju opałowego: Kaloryczność - nie mniej niż 42 600 kJ/kg Gęstość w temperaturze 15 o C - nie większa niż 0,860 g/cm3 Temperatura zapłonu - nie mniejsza niż 56 o C Lekkość kinetyczna w temp. 20o C - nie większa niż 6,00 mm2 /s Temperatura płynięcia - nie większa niż -20o C Zawartość siarki - nie większa niż 0,20 % Zawartość wody - nie większa niż 200 mmg/ kg Zawartość stałych ciał obcych - nie większa niż 24 mg/ kg Pozostałość po spaleniu - nie większa niż 0, 01 mg/ kg Minimalne wymagania dotyczące dostarczanego węgla: Rodzaj - kostka i orzech gatunek I. Uziarnienie - min. 25 mm Wartość opałowa - min. 22.000 kJ/kg Zawartość popiołu - max 9% Zawartość siarki - max 0,8% Przedmiotem zamówienia jest również dostawa oleju napędowego w następujących ilościach: do autobusu szkolnego w ilości 10 300 litrów, samochodu Volkswagen w ilości 700 litrów oraz samochodów pożarniczych OSP z terenu Gminy Nowinka w ilości 1 200 litrów - łącznie 12 200 litrów. Określona przez Zamawiającego ilość litrów paliwa jest wielkością szacunkową. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie. Na zmianę ilości zakupionego paliwa Zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona min. z niemożliwej do przewidzenia ilości interwencji ratowniczo-gaśniczych, wyjazdów służbowych oraz zajęć pozalekcyjnych. Ze względu na potrzebę utrzymania pełnej gotowości samochodów pożarniczych odległość stacji paliw od siedziby Zamawiającego (Urząd Gminy Nowinka, 16-304 Nowinka 33) nie może być większa niż 10 km. Dostawy wchodzące w zakres zamówienia należy wykonać w terminie - olej opalowy i węgiel sukcesywnie do dnia 31 maja 2016 r. a olej napędowy do dnia 30 września 2016 r..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5, 09.13.41.00-8, 24.31.18.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • oświadczenie wykonawcy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • oświadczenie wykonawcy
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • oświadczenie wykonawcy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • oświadczenie wykonawcy
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności za fakturę - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanowinka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowinka, Nowinka 33, 16-304 Nowinka, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowinka, Nowinka 33, 16-304 Nowinka, Sekretariat - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju opałowego w ilości 40 000 litrów do Ośrodka Zdrowia w Nowince, Zespołu Szkół w Nowince i Gminnego Ośrodka Kultury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oleju opałowego w ilości 40 000 litrów do Ośrodka Zdrowia w Nowince, Zespołu Szkół w Nowince i Gminnego Ośrodka Kultury. Przedstawione ilości oleju opałowego są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: ilości posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych czy warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy. Minimalne wymagania dla dostarczonego oleju opałowego: Kaloryczność - nie mniej niż 42 600 kJ/kg Gęstość w temperaturze 15 o C - nie większa niż 0,860 g/cm3 Temperatura zapłonu - nie mniejsza niż 56 o C Lekkość kinetyczna w temp. 20o C - nie większa niż 6,00 mm2 /s Temperatura płynięcia - nie większa niż -20o C Zawartość siarki - nie większa niż 0,20 % Zawartość wody - nie większa niż 200 mmg/ kg Zawartość stałych ciał obcych - nie większa niż 24 mg/ kg Pozostałość po spaleniu - nie większa niż 0, 01 mg/ kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności za fakturę - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa węgla w ilości ok. 100 ton do szkół podstawowych w Olszance, Monkiniach, posterunku Policji w Nowince oraz Urzędu Gminy Nowinka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węgla w ilości ok. 100 ton do szkół podstawowych w Olszance, Monkiniach, posterunku Policji w Nowince oraz Urzędu Gminy Nowinka. Dostawy należy realizować partiami, a częstotliwość i wielkości pojedynczych dostaw wynikać będą z każdorazowego zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie) bez ograniczeń co do częstotliwości w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty złożenia zamówienia lub innym terminie wskazanym przez Zamawiającego. Przedstawione ilości węgla są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: ilości posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych czy warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy. Minimalne wymagania dotyczące dostarczanego węgla: Rodzaj - kostka i orzech gatunek I. Uziarnienie - min. 25 mm Wartość opałowa - min. 22.000 kJ/kg Zawartość popiołu - max 9% Zawartość siarki - max 0,8%.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.18.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności za fakturę - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oleju napędowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest również dostawa oleju napędowego w następujących ilościach: do autobusu szkolnego w ilości 10 300 litrów, samochodu Volkswagen w ilości 700 litrów oraz samochodów pożarniczych OSP z terenu Gminy Nowinka w ilości 1 200 litrów - łącznie 12 200 litrów. Określona przez Zamawiającego ilość litrów paliwa jest wielkością szacunkową. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie. Na zmianę ilości zakupionego paliwa Zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona min. z niemożliwej do przewidzenia ilości interwencji ratowniczo-gaśniczych, wyjazdów służbowych oraz zajęć pozalekcyjnych. Ze względu na potrzebę utrzymania pełnej gotowości samochodów pożarniczych odległość stacji paliw od siedziby Zamawiającego (Urząd Gminy Nowinka, 16-304 Nowinka 33) nie może być większa niż 10 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności za fakturę - 5

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Nowinka Jacek Garbowski informatyk

Wytwarzający/odpowiadający: Nowinka Urząd Gminy

Data wytworzenia: 2015-09-10

Wprowadzający: Nowinka Urząd Gminy

Data wprowadzenia: 2015-09-10

Data modyfikacji: 2015-09-23

Opublikował: Nowinka Urząd Gminy

Data publikacji: 2015-09-10