uch146
Uchwała nr XXV/146/05
Rady Gminy Nowinka
30 listopada 2005r.
w sprawie określenia wzorów formularzy deklaracji i informacji na podatek rolny, podatek leśny i podatek od nieruchomości
Na podstawie art.18 ust.2 pkt. 8 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591, Dz.U. z 2002r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 214 poz. 1806, Dz.U. z 2003r. Nr 80 poz.717, Nr 162 poz. 1568,Dz U. Z 2004 r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz.1203 z 2005r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175 poz. 1457) oraz art. 6a ust. 11 ustawy z dnia 15 listopada1984r. o podatku rolnym (Dz.U. z 1993r.Nr 94 poz.431, z 1994r. Nr 1 poz. 3, z 1996r. Nr 91 poz.409, z 1997r. Nr43 poz.272, Nr 137 poz.926, Nr108 poz.681, z 2001r. Nr 81 poz.875, z 2002 r. Nr 200 poz.1680, z 2003r. Nr 110 poz.1039, Nr 162 poz.1568 z 2005r. Nr164, poz.1365, Nr 169, poz.1419) art. 6 ust.13 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2002r. Nr 9, poz. 84 i Nr 200, poz. 1683. Nr 110 z 2003r, poz. 1039, Nr 96 poz. 874, Nr 188 poz.1840, Nr 200 poz. 1953, Nr 203 poz. 1966 z 2004 r. Nr 92, poz.880, Nr 96, poz. 959, Nr 123, poz.1291, z 2005 r. Nr130, poz.1087, Nr164, poz.1365, Nr 167, poz. 1399, Nr 169, poz.1419) i art. 6 ust. 9 ustawy z dnia 30 października 2002r. o podatku leśnym (Dz.U. Nr 200 poz. 1682, Nr216, poz.1826, z 2005r. Nr 164, poz. 1365) uchwala się co następuje
Określa się wzory formularzy, w których będą zawarte:
- Deklaracja na podatek od nieruchomości – zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały,
- Informacja w sprawie podatku od nieruchomości – zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej uchwały,
- Deklaracja na podatek rolny – zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszej uchwały,
- Informacja w sprawie podatku rolnego – zgodnie z załącznikiem Nr 4 do niniejszej uchwały,
- Deklaracja na podatek leśny – zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszej uchwały,
- Informacja w sprawie podatku leśnego – zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej uchwały.
Traci moc Uchwała Nr II/19/02 Rady Gminy Nowinka z dnia 27 grudnia 2002r. w sprawie ustalenia wzoru deklaracji i informacji na podatek rolny, podatek leśny i podatek od nieruchomości (Dz.Urz. Woj. Podlaskiego z 2003 r. Nr 5, poz. 182, z 2004 r. Nr 211, poz.3068).
Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
Przewodniczący Rady Gminy
Jerzy Kłoczko
Nr 1 do Uchwały Nr XXV/146/05 Rady Gminy Nowinka z dnia 30 listopada 2005r.
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację
................................................................................................... |
|
2. Regon
................................................................................................... |
|
3. PESEL
................................................................................................... |
DN – 1 DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI
na |
4. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.).
Składający: Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub z spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej, z wyjątkiem osób tworzących wspólnotę mieszkaniową.
Termin składania: Do 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku. . |
|
|||||||||||
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI |
|
|||||||||||
|
5. Wójt Gminy Nowinka Adres : 16-304 Nowinka |
|
||||||||||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić)
* - dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną |
|
|||||||||||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|
|||||||||||
|
6. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. osoba fizyczna q 2. osoba prawna q 3. jednostka organizacyjna q 4. spółka nie mająca osobowości prawnej |
|
||||||||||
|
7. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz
|
|
||||||||||
|
8. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek
|
|
||||||||||
|
9. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów
|
|
||||||||||
|
10. Nazwa pełna * / Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia**
|
|
||||||||||
|
11. Nazwa skrócona* / imię ojca, imię matki**
|
|
||||||||||
B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA**(niepotrzebne skreślić)
|
|
|||||||||||
|
12. Kraj
|
13. Województwo |
14. Powiat |
|
||||||||
|
15. Gmina
|
16. Ulica |
17. Numer domu / Numer lokalu |
|
||||||||
|
18. Miejscowość
|
19. Kod pocztowy |
20. Poczta |
|
||||||||
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI |
|
|||||||||||
|
21. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. deklaracja roczna q 2. korekta deklaracji rocznej
|
|
||||||||||
|
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych) |
|||||||||||
|
|
Wyszczególnienie |
Podstawa opodatkowania |
Stawka podatku wynikająca z Uchwały Rady Gminy Nowinka (ogłoszona w Dz. Urzędowym Województwa Podlaskiego na dany rok podatkowy)
|
Kwota podatku
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW |
|||||||||||
|
|
1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
22.
.............................. m2 |
23.
.................................. |
24.
................................ |
|||||||
|
|
2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
25.
.............................. ha |
26.
................................. |
27.
................................. |
|||||||
|
|
3. pozostałe grunty oraz zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego
|
28.
.............................. m2 |
29.
................................. |
30.
................................. |
|||||||
|
D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*) |
|||||||||||
|
|
1. mieszkalnych - ogółem |
31. ........................... m2 |
32. .................................. |
33. ................................. |
|||||||
|
|
w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
34. ....................................... m2
....................................... m2 |
35. .........................................
......................................... |
36. ........................................
....................................... |
|||||||
|
* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe. |
|||||||||||
|
|
2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem, w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
37.
...............................m2
.......................................m2
.......................................m2 |
38.
.................................
.........................................
........................................ |
39.
.................................
........................................
........................................ |
|||||||
|
|
3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem, w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
40.
.............................. m2
..................................... m2
..................................... m2 |
41.
.................................
.........................................
........................................ |
42.
.................................
.........................................
.......................................... |
|||||||
|
|
4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług zdrowotnych ogółem, w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
43. .............................. m2
..................................... m2
..................................... m2 |
44. ...............................
......................................
....................................... |
45. .................................
........................................
......................................... |
|||||||
|
|
5. pozostałych
w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
46. .............................. m2
..............................................m2
..............................................m2 |
47. ...............................
...............................
................................ |
48. ..................................
.........................................
........................................
|
|||||||
|
|
6. rekreacyjnych, garaży oraz zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego
w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
49. .............................. m2
..............................................m2
............................................. m2 |
50. ................................
.................................
.................................. |
51. ................................
..................................
.................................. |
|||||||
|
D.3 BUDOWLE |
|||||||||||
|
|
1. budowle (wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych) |
52. ................................ |
53. ......................... |
54. ................................. |
|||||||
|
E. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU |
|||||||||||
|
|
Kwota podatku
|
55. ................................................ |
|||||||||
|
F. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
|||||||||||
|
Powierzchnia (m2) |
Art. 7 ww ustawy |
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
Uchwała Rady Gminy Nowinka w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości: |
|||||||||||
|
§1 pkt.1 |
|||||||||||
|
Budynki (m2) |
Grunty (oznaczenie użytku i klasa): |
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
§1 pkt.2 |
|||||||||||
|
Budynki (m2) |
Grunty (oznaczenie użytku i klasa): |
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
§1 pkt.3 |
|||||||||||
|
Budynki (m2) |
Grunty (oznaczenie użytku i klasa): |
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
F 1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
|||||||||||
|
|
56. Imię
|
57. Nazwisko
|
|||||||||
|
F 2. |
58. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
59. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
|||||||||
|
Dane o współwłaścicielach współposiadaczach współużytkownikach |
|||||||||||
|
Nazwisko i imię: |
Adres: |
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|||||||||||
|
|
60. Uwagi organu podatkowego
|
||||||||||
|
|
61. Identyfikator przyjmującego formularz
|
62. Data i podpis przyjmującego formularz |
|||||||||
Poucza się składającego informację, że zgodnie z art. 56 &1 ustawy z dnia 10 września 1999r. Kodeks karny skarbowy (Dz.U. Nr 83, poz. 930) Podatnik, który składając organowi podatkowemu lub płatnikowi informacje lub oświadczenie podaje nieprawdę lub zataja prawdę albo nie dopełnia obowiązku zawiadomienia o zmianach (w ciągu 14 dni od jej zaistnienia) danych, przez co naraża Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego na uszczuplenie podatku podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych albo karze pozbawienia wolności do lat 2 albo łącznie obu tym karom.
Informuje się składającego informację, iż zgodnie z art. 3a & 1 ustawy z dnia 17 stycznia 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jednolity: Dz.U. 1991 Nr 36, poz. 161 ze zm.) deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego i prowadzenia egzekucji administracyjnej.
Nr 2 do Uchwały Nr XXV/146/05 Rady Gminy Nowinka z dnia 30 listopada 2005r.
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację
................................................................................................... |
|
IN – 1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI
na |
2. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.). Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego. Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość podatku.
|
|||
A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI |
|||
|
3. Wójt Gminy Nowinka Adres : 16-304 Nowinka |
||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ
|
|||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|||
|
4. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz
|
||
|
5. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania
|
||
|
6. Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia
|
||
|
7. Imię ojca, imię matki
|
||
|
8. Numer PESEL
|
||
B.2 ADRES ZAMIESZKANIA |
|||
|
9. Kraj
|
10. Województwo |
11. Powiat |
|
12. Gmina
|
13. Ulica |
14. Numer domu / Numer lokalu |
|
15. Miejscowość
|
16. Kod pocztowy |
17. Poczta |
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI |
|||
|
18. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. informacja składana po raz pierwszy na dany rok q 2. korekta uprzednio złożonej informacji (wykazu) |
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych) |
||||||
D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW |
||||||
|
1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
19.
.............................................................................. m2 |
|
|||
|
2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
20.
.............................................................................. ha |
|
|||
|
3. pozostałe grunty w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego
|
21.
.............................................................................. m2 |
|
|||
D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*) |
||||||
|
1. mieszkalnych - ogółem |
22.
............................................................................ m2 |
|
|||
w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
23.
................................................................................................. m2
................................................................................................. m2 |
|
||||
* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe. |
||||||
|
2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od budynków mieszkalnych lub ich części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
24.
............................................................................... m2
.................................................................................................... m2
.................................................................................................... m2 |
|
|||
|
3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
25.
............................................................................... m2
.................................................................................................... m2
.................................................................................................... m2 |
|
|||
|
4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych ogółem w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
26. ............................................................................... m2
.................................................................................................... m2
.................................................................................................... m2 |
|
|||
|
Pozostałych w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
27. ..............................................................................m²
.............................................................................. m2
....................................................................................................................... m2 |
|
|||
|
rekreacyjnych, garaży oraz zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m
|
28.
............................................................................... m2
..........................................................................................................................m2
....................................................................................................................... m2 |
|
|||
* za budynek należy rozumieć taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach |
||||||
D.3 BUDOWLE |
||||||
|
1. budowle (wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych) |
29. .................................................................................zł |
|
|||
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa – z jakiego tytułu występuje zwolnienie) |
||||||
Powierzchnia (w m²): |
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
Uchwała Rady Gminy Nowinka w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości: |
||||||
§ 1 pkt. 1 |
||||||
Budynki: |
Grunty ( oznaczenie użytku i klasa) : |
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
§ 1 pkt.2 |
||||||
Budynki: |
Grunty ( oznaczenie użytku i klasa) : |
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
§1 pkt.3 |
||||||
Budynki: |
Grunty ( oznaczenie użytku i klasa) : |
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
F 1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
||||||
|
30. Imię
|
31. Nazwisko |
||||
|
32. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
33. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego
|
||||
F 2. DANE O □ WSPÓŁWŁAŚCICIELACH □ WSPÓŁPOSIADACZACH □ WSPÓŁUŻYTKOWNIKACH |
||||||
NAZWISKO I IMIĘ: |
ADRES: |
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
||||||
|
34. Uwagi organu podatkowego
|
|||||
|
35. Identyfikator przyjmującego formularz
|
36. Data i podpis przyjmującego formularz
|
||||
Poucza się składającego informację, że zgodnie z art. 56 &1 ustawy z dnia 10 września 1999r. Kodeks karny skarbowy (Dz.U. Nr 83, poz. 930) Podatnik, który składając organowi podatkowemu lub płatnikowi informacje lub oświadczenie podaje nieprawdę lub zataja prawdę albo nie dopełnia obowiązku zawiadomienia o zmianach (w ciągu 14 dni od jej zaistnienia) danych, przez co naraża Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego na uszczuplenie podatku podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych albo karze pozbawienia wolności do lat 2 albo łącznie obu tym karom.
Informuje się składającego informację, iż zgodnie z art. 3a & 1 ustawy z dnia 17 stycznia 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jednolity: Dz.U. 1991 Nr 36, poz. 161 ze zm.) deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego i prowadzenia egzekucji administracyjnej.
Nr 3 do uchwały nr XXV/146/05 Rady Gminy Nowinka z dnia 30 listopada 2005r.
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację:
................................................................................................... |
|
2. Regon:
.................................................................................................... |
|
3. PESEL:
.................................................................................................... |
DR – 1 DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY
na |
4. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Tekst jedn. Dz.U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 ze zm.) Składający: Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub ze spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej. Termin składania: Do 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.
|
|||
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI |
|||
|
5. Wójt Gminy Nowinka Adres : 16-304 Nowinka |
||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić) * - dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną |
|||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|||
|
6. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. osoba fizyczna q 2. osoba prawna q 3. jednostka organizacyjna q 4. spółka nie mająca osobowości prawnej |
||
|
7. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz
|
||
|
8. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek
|
||
|
9. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów |
||
|
10. Nazwa pełna* / Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia**
|
||
|
11. Nazwa skrócona* / imię ojca, imię matki**
|
||
B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA** (niepotrzebne skreślić) |
|||
|
12. Kraj
|
13. Województwo |
14. Powiat |
|
15. Gmina
|
16. Ulica |
17. Numer domu / Numer lokalu |
|
18. Miejscowość
|
19. Kod pocztowy |
20. Poczta |
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI |
|||
|
21. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. deklaracja roczna q 2. korekta deklaracji rocznej |
|
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (włącznie ze zwolnionymi) |
||||||||||||||
|
|
Klasy użytków wynikające z ewidencji gruntów i budynków |
Powierzchnia gruntu w hektarach fizycznych |
Liczba hektarów przeliczenio-wych |
Stawka z 1 ha (przeliczeniowego lub fizycznego)
|
Wymiar podatku rolnego |
|
||||||||
|
Ogółem |
Nie podlegające przeliczeniu na ha przeliczeniowe |
Podlegające przeliczeniu na hektary przeliczeniowe |
||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|
Grunty orne |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IIIa |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IIIb |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IVa |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IVb |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
VIz |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Sady |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IIIa |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IIIb |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IVa |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IVb |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
VIz |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Użytki zielone |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
VIz |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Grunty rolne zabudowane |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IIIa |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IIIb |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IVa |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IVb |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
VIz |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Grunty pod stawami |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
a) zarybione, łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
b) zarybione innymi gatunkami ryb niż w poz. a) |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
c) grunty pod stawami niezarybionymi |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Rowy |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Grunty zadrzewione i zakrzaczone położone na UR |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IIIa |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IIIb |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IVa |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
VIz |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Razem ( bez zwolnień) |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
E 1. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać rodzaj, klasę i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie) art. 12 ust. 1 |
|
|||||||||||||
|
Przepis prawa: |
Hektary fizyczne: |
|
||||||||||||
|
Pkt. 4 (grunty przeznaczone na utworzenie lub powiększenie gospodarstwa): |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
E 2. INNE: |
|
|||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
E 3. ULGI W PODATKU ROLNYM (podać rodzaj, klasę i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje ulga) |
|
|||||||||||||
|
PRZEPIS PRAWA |
RODZAJ , KLASA I POWIERZCHNIA: |
|
|
|||||||||||
|
ART. 13 ust. 1 w w ustawy (ulga inwestycyjna): |
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
ART. 13 a ust. 1 w w ustawy ( ulga żołnierska) : |
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
E 4. INNE: |
|
|||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
RAZEM: |
|
|
||||||||||||
F. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU |
|
|
|
||||||||||||
|
Kwota podatku Różnica kwot z D – E |
|
|
|
|||||||||||
|
G. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
||
|
22. Imię
|
23. Nazwisko |
|
24. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
25. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego
|
H. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
||
|
26. Uwagi organu podatkowego
|
|
|
27. Identyfikator przyjmującego formularz
|
28.Data i podpis przyjmującego formularz
|
Poucza się składającego deklarację, że zgodnie z art. 56 &1 ustawy z dnia 10 września 1999r. Kodeks karny skarbowy (Dz.U. Nr 83, poz. 930) Podatnik, który składając organowi podatkowemu lub płatnikowi informacje lub oświadczenie podaje nieprawdę lub zataja prawdę albo nie dopełnia obowiązku zawiadomienia o zmianach (w ciągu 14 dni od jej zaistnienia) danych, przez co naraża Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego na uszczuplenie podatku podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych albo karze pozbawienia wolności do lat 2 albo łącznie obu tym karom.
Informuje się składającego deklaracje, iż zgodnie z art. 3a & 1 ustawy z dnia 17 stycznia 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jednolity: Dz.U. 1991 Nr 36, poz. 161 ze zm.) deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego i prowadzenia egzekucji administracyjnej.
Nr 4 do uchwały Nr XXV/146/05 Rady Gminy Nowinka z dnia 30 listopada 2005r.
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację
................................................................................................... |
|
IR – 1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU ROLNEGO
na |
2. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Tekst jedn. Dz.U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 ze zm.) Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów na podstawie umowy zawartej stosownie do przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników oraz posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego. Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.
|
|||
A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI |
|||
|
3. Wójt Gminy Nowinka Adres : 16-304 Nowinka |
||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ
|
|||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|||
|
4. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz
|
||
|
5. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania
|
||
|
6. Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia
|
||
|
7. Imię ojca, imię matki
|
||
|
8. Numer PESEL
|
||
B.2 ADRES ZAMIESZKANIA |
|||
|
9. Kraj
|
10. Województwo |
11. Powiat |
|
12. Gmina
|
13. Ulica |
14. Numer domu / Numer lokalu |
|
14. Miejscowość
|
16. Kod pocztowy |
17. Poczta |
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI |
|||
|
18. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. informacja składana po raz pierwszy na dany rok q 2. korekta uprzednio złożonej informacji |
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (włącznie ze zwolnionymi) |
|
|
||
|
Klasy użytków wynikające z ewidencji gruntów i budynków |
Powierzchnia gruntu w hektarach fizycznych |
|
|
|
||||
|
Grunty orne |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
IVb |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Sady |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
IVb |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Użytki zielone |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Grunty rolne zabudowane |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
IVb |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Grunty pod stawami |
|
|
|
|
a) zarybione, łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem |
|
|
|
|
b) zarybione innymi gatunkami ryb niż w poz. a) |
|
|
|
|
c) grunty pod stawami niezarybionymi |
|
|
|
|
Rowy |
|
|
|
|
Grunty zadrzewione i zakrzaczone położone na UR |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
E 1. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać rodzaj, klasę i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie) art. 12 ust. 1 |
||||
Przepis prawa: |
Hektary fizyczne: |
|||
Pkt. 4 (grunty przeznaczone na utworzenie lub powiększenie gospodarstwa): |
|
|||
|
|
|||
E 2. INNE: |
||||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
E 3. ULGI W PODATKU ROLNYM (podać rodzaj, klasę i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje ulga) |
||||
PRZEPIS PRAWA |
RODZAJ , KLASA I POWIERZCHNIA |
|||
ART. 13 ust. 1 w w ustawy (ulga inwestycyjna): |
||||
|
|
|||
|
|
|||
ART. 13 a ust. 1 w w ustawy ( ulga żołnierska) : |
||||
|
|
|||
E 4. INNE: |
||||
|
||||
|
||||
|
E. DANE O: □ WPÓŁWŁAŚCICIELACH □ WSPÓŁPOSIADACZACH □ WSPÓŁUŻYTKOWNIKACH |
|
||
|
NAZWISKO, IMIĘ: |
ADRES: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
||
|
19. Imię
|
20. Nazwisko |
|
21. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
22. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego
|
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
||
|
23. Uwagi organu podatkowego
|
|
|
24. Identyfikator przyjmującego formularz
|
25. Data i podpis przyjmującego formularz
|
Poucza się składającego informację, że zgodnie z art. 56 &1 ustawy z dnia 10 września 1999r. Kodeks karny skarbowy (Dz.U. Nr 83, poz. 930) Podatnik, który składając organowi podatkowemu lub płatnikowi informacje lub oświadczenie podaje nieprawdę lub zataja prawdę albo nie dopełnia obowiązku zawiadomienia o zmianach (w ciągu 14 dni od jej zaistnienia) danych, przez co naraża Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego na uszczuplenie podatku podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych albo karze pozbawienia wolności do lat 2 albo łącznie obu tym karom.
Informuje się składającego informację, iż zgodnie z art. 3a & 1 ustawy z dnia 17 stycznia 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jednolity: Dz.U. 1991 Nr 36, poz. 161 ze zm.) deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego i prowadzenia egzekucji administracyjnej.
Nr 5 do Uchwały Nr XXV/146/05 Rady Gminy Nowinka z dnia 30 listopada 2005r.
1. Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację
....................................................................... |
|
2. Regon:
............................................................................................ |
|
3. PESEL:
........................................................................................... |
DL-1 DEKLARACJA NA PODATEK LEŚNY
|
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz.U. Nr 200 poz. 1682). Składający: Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami lasów, posiadaczami samoistnymi lasów, użytkownikami wieczystymi lasów, posiadaczami lasów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej.. Termin składania: Do dnia 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.
|
|
||||||||||||||
|
na |
4. Rok ................................ |
|
|||||||||||||
|
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI |
|
||||||||||||||
|
|
5. Wójt Gminy Nowinka 16 – 304 Nowinka |
|
|||||||||||||
|
B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić) * - dotyczy składającego deklarację ni e będącego osobą fizyczną ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną |
|
||||||||||||||
|
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|
||||||||||||||
|
|
6. Rodzaj składającego deklarację ( zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. osoba fizyczna q 2. osoba prawna q 3. jednostka organizacyjna q 4. spółka nie mająca osobowości prawnej |
|
|||||||||||||
|
7. Rodzaj własności, posiadania ( zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q4. współposiadacz samoistny q5. użytkownik wieczysty q 5. współużytkownik wieczysty q 6. posiadacz q 7. współposiadacz |
|
||||||||||||||
|
8. Miejsce/a (adres/y) położenia lasu oraz numer/y działek
|
|
||||||||||||||
|
9. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów
|
|
||||||||||||||
|
10. Nazwa pełna* / Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia**
|
|
||||||||||||||
|
11. Nazwa skrócona* /Imię ojca, imię matki** (niepotrzebne skreślić)
|
|
||||||||||||||
|
B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA** (niepotrzebne skreślić) |
|
||||||||||||||
|
|
12. Kraj
|
13. Województwo |
14. Powiat |
|
|||||||||||
|
15. Gmina
|
16. Ulica |
17. Nr domu/Nr lokalu |
|
||||||||||||
|
18. Miejscowość
|
19. Kod pocztowy |
20. Poczta |
|
||||||||||||
|
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI |
|
||||||||||||||
|
|
21. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. deklaracja roczna q 2. Korekta deklaracji rocznej |
|
|||||||||||||
|
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA |
|
||||||||||||||
|
D.1 Z WYJĄTKIEM ZWOLNIONYCH |
|
||||||||||||||
|
|
Wyszczególnienie |
Powierzchnia w hektarach fizycznych |
Stawka podatku (0,220 m³ drewna x cena drewna)
|
Kwota podatku
|
|
||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|||||||||||
|
Lasy ochronne
|
. |
|
|
|
|||||||||||
|
2. Lasy wchodzące w skład rezerwatów przyrody i parków narodowych |
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Razem (pkt. 1 + pkt. 2)
|
|
|
|
|
||||||||||
|
4. Lasy pozostałe (nie wymienione w w. 1 i 2) |
|
|
|
|
|||||||||||
D.2 INFORMACJIA O PRZEDMOITACH ZWOLNIONYCH: ART.7 ust. 1. ww. wymienionej ustawy Powierzchnia w ha fizycznych:
|
||||||||||||||||
pkt 1. (lasy z drzewostanem do 40 lat): |
Rok zalesienia/Wiek lasu: |
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
pkt. 2. (lasy wpisane indywidualnie do rejestru zabytków): |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
pkt. 3. (użytki ekologiczne): |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
INNE (podać powierzchnię lasu zwolnionego i przepis prawa-z jakiego tytułu występuje zwolnienie):
|
||||||||||||||||
Ha fizyczne: |
Przepis prawa: |
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
E. DANE O: □ WPÓŁWŁAŚCICIELACH □ WSPÓŁPOSIADACZACH □ WSPÓŁUŻYTKOWNIKACH |
||||||||||||||||
NAZWISKO IMIĘ: |
ADRES: |
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
||||||||||||||||
|
22. Imię
|
23. Nazwisko |
||||||||||||||
|
24. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
25. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego
|
||||||||||||||
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
||||||||||||||||
|
26. Uwagi organu podatkowego
|
|||||||||||||||
|
27. Identyfikator przyjmującego formularz
|
28.Data i podpis przyjmującego formularz
|
||||||||||||||
Poucza się składającego deklarację, że zgodnie z art. 56 &1 ustawy z dnia 10 września 1999r. Kodeks karny skarbowy (Dz.U. Nr 83, poz. 930) Podatnik, który składając organowi podatkowemu lub płatnikowi informacje lub oświadczenie podaje nieprawdę lub zataja prawdę albo nie dopełnia obowiązku zawiadomienia o zmianach (w ciągu 14 dni od jej zaistnienia) danych, przez co naraża Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego na uszczuplenie podatku podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych albo karze pozbawienia wolności do lat 2 albo łącznie obu tym karom.
Informuje się składającego deklarację, iż zgodnie z art. 3a & 1 ustawy z dnia 17 stycznia 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jednolity: Dz.U. 1991 Nr 36, poz. 161 ze zm.) deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego i prowadzenia egzekucji administracyjnej.
Nr 6 do Uchwały Nr XXV/146/05 Rady Gminy Nowinka z dnia 30 listopada 2005r.
1. Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację
....................................................................... |
|
IL-1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU LEŚNEGO
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. Nr 200 z 2002r. poz. 1682).
Składający: osoba fizyczna.
Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienie zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.
na |
2. Rok ................................ |
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI |
||||||||||||||
|
3. Wójt Gminy Nowinka Adres: 16-304 Nowinka |
|||||||||||||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ |
||||||||||||||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
||||||||||||||
|
4. Rodzaj własności, posiadania ( zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz |
|||||||||||||
5. Miejsce/a (adres/y) położenia lasu
|
||||||||||||||
6. Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia
|
||||||||||||||
7. Imię ojca, imię matki
|
||||||||||||||
8. Numer PESEL
|
||||||||||||||
B.2 ADRES ZAMIESZKANIA |
||||||||||||||
|
9. Kraj
|
10. Województwo |
11. Powiat |
|||||||||||
12. Gmina
|
13. Ulica |
14. Nr domu/Nr lokalu |
||||||||||||
15. Miejscowość
|
16. Kod pocztowy |
17. Poczta |
||||||||||||
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI |
||||||||||||||
|
18. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. Informacja składana po raz pierwszy na dany rok q 2. korekta złożonej uprzednio informacji |
|||||||||||||
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA |
||||||||||||||
D.1 Z WYJĄTKIEM ZWOLNIONYCH |
||||||||||||||
|
Wyszczególnienie |
Powierzchnia w hektarach fizycznych |
|
|||||||||||
1 |
2 |
|
||||||||||||
1. Lasy ochronne |
|
|
||||||||||||
2. Lasy wchodzące w skład rezerwatów przyrody i parków narodowych |
|
|
||||||||||||
3. Razem (w.1 - 2) |
|
|
||||||||||||
4. Lasy pozostałe (nie wymienione w pkt. 1 i 2) |
|
|
||||||||||||
D.2 INFORMACJIA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH: ART.7 ust. 1. ww. wymienionej ustawy Powierzchnia w ha fizycznych: |
|
|||||||||||||
Pkt. 1. (lasy z drzewostanem do 40 lat): |
Rok zalesienia/wiek lasu: |
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
pkt. 2. (lasy wpisane indywidualnie do rejestru zabytków): |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
pkt. 3. (użytki ekologiczne): |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
INNE (podać powierzchnię lasu zwolnionego i przepis prawa-z jakiego tytułu występuje zwolnienie):
|
|
|||||||||||||
Ha fizyczne: |
Przepis prawa: |
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
E. DANE O: □ WPÓŁWŁAŚCICIELACH □ WSPÓŁPOSIADACZACH □ WSPÓŁUŻYTKOWNIKACH |
|
|||||||||||||
NAZWISKO IMIĘ: |
ADRES: |
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
|
|||||||||||||
|
19. Imię
|
20. Nazwisko |
|
|||||||||||
|
21. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
22. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego
|
|
|||||||||||
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|
|||||||||||||
|
23. Uwagi organu podatkowego
|
|
||||||||||||
|
24. Identyfikator przyjmującego formularz
|
25.Data i podpis przyjmującego formularz
|
|
|||||||||||
Poucza się składającego informację, że zgodnie z art. 56 &1 ustawy z dnia 10 września 1999r. Kodeks karny skarbowy (Dz.U. Nr 83, poz. 930) Podatnik, który składając organowi podatkowemu lub płatnikowi informacje lub oświadczenie podaje nieprawdę lub zataja prawdę albo nie dopełnia obowiązku zawiadomienia o zmianach (w ciągu 14 dni od jej zaistnienia) danych, przez co naraża Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego na uszczuplenie podatku podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych albo karze pozbawienia wolności do lat 2 albo łącznie obu tym karom.
Informuje się składającego informację, iż zgodnie z art. 3a & 1 ustawy z dnia 17 stycznia 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jednolity: Dz.U. 1991 Nr 36, poz. 161 ze zm.) deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego i prowadzenia egzekucji administracyjnej
Metryka strony